//header( "location: http://journal.bus.ku.ac.th/index.php/2014-01-21-08-21-06/site-map" ); header( "location: http://journal.bus.ku.ac.th/index.php" ); exit(0); ?>
Read KAB Journal.2558 Vol.9 No.10 Online
( January - June 2015 )
ISSN : 1906 - 0254
◊ The Infl uence of Trust and Marketing Mix on Customer Loyalty: A study on Beihai South Pearl Jewelry (Chinese Akoyo Pearl)
Author : Meng Meng Li and Karnravee Anuntaakalakul
◊ การเปรียบเทียบความแม่นยำในการพยากรณ์อัตราแลกเปลี่ยนค่าเงินบาทต่อดอลลาร์สหรัฐระหว่างแบบจำลอง ARIMA- GARCH และ ARIMA- EGARCH
ผู้เขียนบทความ : สุพัตรา วิสาการ และ อรรถพล สืบพงศกร
Comparing the preciseness in forecasting the Thai baht vs US Dollar between ARIMA - GARCH and ARIMA - EGARCH Models
Author : Supatra Wisakarn and Auttapol Suebpongsakorn
◊ ความสัมพันธ์ระหว่างสิ่งจูงใจทางการตลาดกับปัญหาหนี้สิน
ผู้เขียนบทความ : รติวัลย์ วัฒนสิน และ ภัทรพร ทิมแดง
Relationships between Marketing Stimuli and Over-indebtedness
Author : RatiwanWatanasin and PhattarapornTimdang
◊ ความสัมพันธ์ระหว่างอัตราสวนทางการเงินกับอัตราผลตอบแทนที่คาดหวังของบริษัทจดทะเบียนในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
ผู้เขียนบทความ : ชุติมา ศรีสันติเวศน์ และ ธำรงศักดิ์ เศวตเลข
The Relationship between Financial Ratio and Expected Rate of Return in the Stock Exchange of Thailand
Author : Chutima Srisantivate and Thamrongsak Svetalekth
Download Full KAB Journal.2558 Vol.9 No.10
แผนที่เดินทางมาคณะบริหารธุรกิจ มก.